Wielka sprzedaż Porsche
Oferta marki została aktualnie wzmocniona przez modele Macan, 918 Spyder i Panamera i Cayenne po modernizacji. Między innymi dzięki temu od stycznia do sierpnia 2014 roku niemiecki koncern sprzedał na całym świecie przeszło 120 tys. samochodów, to znaczy o blisko 12 proc. więcej niż przed rokiem.
W samym tylko sierpniu do zamawiających trafiło 15 tys. aut, co oznacza niemalże 30-proc. wzrost. Dodatkowo na terenie kraju firma Porsche notuje ogromny popyt – w I półroczu br. klienci kupili 408 pojazdów tej firmy, o 78 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2013 r.
Oferta Porsche zostanie wkrótce zwiększona o model Cayenne S E-Hybrid, który debiutował na salonie samochodowym w Paryżu. To pierwszy hybrydowy SUV premium z możliwością zasilania akumulatorów z gniazdka. Jego uśrednione zużycie paliwa wynosi 3,4 l/100 km. Tym samym niemiecki koncern jako jedyny w skali globu będzie miał w prospekcie produktowym aż 3 hybrydowe modele typu plug-in: supersportowy wóz 918 Spyder, limuzynę Panamera oraz właśnie SUV-a Cayenne.